DRØMMESLOTTET - HUSVALG

TORSDAG 12. JANUAR 2012
STASELIG HØYT ELLER PRAKTISK LAVT...


J
eg kan nesten ikke vente med å innrede et helt hus, velge farger og materialer, interiør, belysning og dekorasjoner...

...men først må jeg finne et hus å innrede -og det er mange på markedet! Et søk på internett ga hundrevis av resultater. Det gikk endel timer med i letingen, jeg hadde allerede en formening om hva jeg ønsket -og lette først etter hustyper som passet stilen. Rettere sagt, stilene. Jeg  oppdaget fort at det finnes mye fin arkitektur å velge mellom, i ulike stilarter,  og det ble etterhvert flere favoritter.


Tilslutt endte jeg likevel opp med to, begge delvis innenfor det jeg i utgangspunktet søkte etter
HUSSTIL: tradisjonelt - herskapelig - et snev av internasjonal stil
PRAKTISK: flat tomt - middels stort - soverom/ gjesterom - arbeidsrom/ kontor


Hos SYSTEMHUS (www.systemhus.no) fant jeg modellen STANGE. Eksteriøret er tidløst, inngangspartiet storslagent og alt på en flate.
Hos HÅNDVERKSHUS (www.handverkshus.no)
fant jeg modellen VILLA TOWN. Et flott hus i to etasjer, herskaplig og tidløs stil.


Da gjenstår det endelige valget -gå igjennom planløsningene og se hvilket av disse husene som kan bli akkurat det jeg ønsker.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...