GULL-GRUVEN IKEA

TIRSDAG 15. MAI 2012
MODERNE OG ELEGANT...

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen -IKEA er en gullgruve, for alle, uansett stil, behov og lommebok. Som alle andre interiør-interesserte, synes jeg det er spennende å lete rundt på internett etter gode ideer, smårte løsninger -og rett og slett flotte interiører. Av og til sparer jeg på bilder -og leter gjennom IKEA katalogen for å finne alt jeg trenger for å sette sammen interiøret...

Her er første forslag på stue, elegant og moderne, rette linjer med innslag av romantiske detaljer, en salig blanding teksturer og materialer.


Møblene er i mørke farger, sittegruppen i mørk grå, hyllesystemet i mørkbrun og gulvteppet i mørk gråblå nyanse. Men med det hvite bordet og lysekronen i sølv og frostet glass-detaljer, får likevel rommet et luftig preg. Lyst gulv og tak, sammen med lys-grå vegger -kanskje tapet i damaskmønster med blank/ matt effekt- gjør interiøet lunt, moderne og trendy.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...